Stwierdzilam, że napiszę takie małe podsumowanie kampanii #KarotkaPlus #sokfortuna
Od agencji rekomendacji otrzymałam ponad tydzień temu duży karton soków Karotka Plus Fortuny.
W opakowaniu było:
12 kartonów soków - cztery smaki
15 ulotek
Ulotkami i sokami należało się podzielić, najlepiej podczas spotkań aby móc omówić smaki, konsystecję ale także zobaczyć reakcję znajomych, rodziny.
Ja rozdałam już chyba wszystkie ulotki, a soki rozeszły się w oka mgnieniu.
Podzieliłam się nimi ze znajomymi z pracy, rodziną bliższą i dalszą, sąsiadami...
Przy okazji rozdawalam im ulotki.
Dodatkowo nie pozostawałam cicho o sokach w internecie.
Wydałam mnóstwo opinii na temat soków Karotka Plus w internecie.
Jestem zachwycona kampanią #karotkaplus
Ilość soków była naprawdę odpowiednia , można było podzielić się nimi z dużą ilością osób.
Ulotek było trochę malo, ale ponieważ ja z natury jestem oszczędna to przy spotkaniach i degustacjach nie dawałam ulotek (nie każdemu) a częsci pokazywałam , czytałam .
Jestem też zadowolona z współpracy z agencją Streetcom.
Kontakt z nimi jest rewelacyjny.
Odpisują szybko na maile, dzwonią do nas ambasadorów aby podpytać czy potrzebujemy pomocy , czy czevgoś nie wiemy, podpowiadają cierpliwie..
No i najwazniejsze- są w stałym kontakcie z nami na FB.
I to naprawdę, obserwuję prawie cały dzień, zaglądam do nich i widzę, że cały czas odpisują.
Polecam współpracę ze streetcom !
P.S. Zauważyłam, że niektórzy się denerwują, że nie udało im się jeszcze załapać do kampanii.
Nie denerwujcie się!! Oni mają tak dużo ludzi, a muszą wybierać tylko wybrane osoby. A jak oni je wybierają? Na podstawie ankiet, które na bieżąco należy wypełniać. Wypełnienie ankiety nie równa się z szansą brania udziału w kampanii ale zwiększa te szanse. Dlaczego? Bo wypełniając ankiety dostajemy za nie punkty a na podstawie odpowiedzi, które udzielimy przypasowani jestesmy do kampanii
O to w tym wszystkim chodzi!!
Witam ja też testuje Karotkę :) mojedarmowe-zdobycze.blogspot.com
OdpowiedzUsuń