środa, 30 września 2015

Perlux- mój strzał w dziesiątkę!!

To jest to czego szukałam!!

Dotąd stosowałam proszek do prania. Nie miałąm swojej ulubionej marki, kupowałam to, co akurat wpadło mi w ręce. Owszem , stosowałam proszki do prania zazwyczaj te lepsze, reklamowane , ale zazwyczaj kierowałam się zapachem.

Ale niestety ten zapach pozostawał jedynie w opakowaniu . No, niektóre pozostawiały delikatny zapach na praniu świeżo wyjętym z pralki...

Ale jak już pranie wyschło, niestety zapach znikał...

Może źle dozowałam proszek? Tego nie wiem. Myślę, że nie, bo wsypywałam go dość dużo.

No właśnie i tu pojawiał się kolejny problem z proszkiem.

Ile go wsypać? Czy nie będzie za dużo ? A może za mało? Do takiej wody tyle proszku, do innej tyle.. Skąd mam wiedzieć jaką mam wodę? Czy ja mam czas na takie rzeczy? Więc wsypywałam na oko.

I co jeszcze zauważyłam? Często popraniu zostawała taka resztka zawilgotniałego proszku w pralne. Musiałam to oczyszczać, wyjmować, żeby pralka się nie zapchała...

kolejny stracony czas.

Kilka dni temu dzięki Streetcom zostałam ambasadorką marki Perlux- kapsułek do prania.

Miałąm już wcześniej styczność z kapsułką znanej marki... ale tamta, mimo, iż ją tak zachwalają w reklamach, nie spełniła moich oczekiwań. A nie mam ich jakiś wygórowanych. Chcę tylko wyjmować z pralki czyste, pachnące mocno pranie. 

No i dojechały i do mnie kapsułki Perlux. 

Jeden problem odszedł . Jaki? Ile mam wsypać proszku! Jedna kapsułka Perlux wystarczy na całe pranie! Wrzucamy ją na dno pralki i włączamy . Kapsułka rozpuszcza się podczas prania!

Przeczytałam w przewodniku ambasadorki, że ...nadmiar detergentów może szkodzić, uczulać! I cos w tym może być! Bo moją córkę często swędziała skóra, i robiła się sucha, pomimo odpowiedniej pielęgnacji.

Tymczasem odzież wyprałam w Perluxie i problem zniknął! Mam przygotowaną jedną kapsułkę jedną porcję i nie ma możliwości przedawkowania detergentu! Córcia zadowolona, bo juz nic nie swędzi!

Druga rzecz, pralka jest mega czysta. Kapsułki Perlux zawierają w sobie dodatkowo środek pielęgnujący wnętrze pralki, dzięki czemu kamień nie osadza się ! 

Perlux do białego naprawdę świetnie radzi sobie z zabrudzeniami! Miałam taki biały ręcznik

tzn był kiedyś biały, teraz lekko poszarzał. Zastosowałam Perlux do białego i bardzo ładnie odświeżył materiał! Stał się bielszy a pranie czyste. 

No i ten zapach! Zapach utrzymuje się długo na ubraniach, nawet już suchych.

Nawet jak pranie schło na balkonie (pogoda na to jeszcze pozwala), mąż mówił, że czuje zapach w domu!

Perlux kapsułki to mój strzał w dziesiątkę!

Ja pozostanę mu wierna. Spróbujcie, a jestem pewna, że Wy też!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz