wtorek, 1 września 2015

Hotel Lubicz Ustka - wchodzisz i nie chcesz wyjść...

Witajcie kochani po dłuuugiej przerwie..

Chyba nie było mnie całe wakacje , ale co się dziwić, poświęciłam ten czas na podróże te krótsze i dłuższe...

Jedno z miejsc, które odwiedziłam w te wakacje był... 


hotel Lubicz Ustka

Bardzo często przejeżdżałam koło tego hotelu i zastanawiałam się jak jest wewnątrz...

no i się przekonałam w te wakacje. Miałam okazję spędzić czas w apartamencie tego hotelu. 

Apartament ma ... czekam na dokładne info od hotelu


ale o nim za chwilkę...


Sam hotel ma bardzo dobre położenie, blisko jest Polo Market oraz Biedronka, więc zakupy można robić do 23 :) 


Na recepcji bardzo miłe, uśmiechnięte osoby, panie sprzątające także wesołe, aż miło było wejść.

Hotel jest przyjazny rodzinie, udostępnia bezpłatnie nianie elektroniczne, wózki , łożeczka, wanienki...

Tuż przy restauracji znajduje się sala zabaw dla dzieci więc rodzice mogą spokojnie zasiąść przy stole i delektować się pysznymi daniami . Śniadania i obiadokolacje to szwedzki bufet. Jedzonko naprawdę pyszne!

Do dziś pamiętam smak pysznego, świeżego łososia czy pysznych ciast... i te koktajle truskawkowe...moja córka nie mogła się od nich oderwać... z resztą z sali zabaw też nie bardzo chciała wychodzić...świetnie urządzona!

Ale jedno ją przekonało do opuszczenia sali zabaw... Basen!

Basen wspaniały! Jestem zachwycona, brodzik dla dzieci ma małą zjeżdżalnię , głębokość brodzika akurat dla mojej trzylatki! Pierwszy raz mogłam zobaczyć jak sama (w rękawkach) płynie ! Tym bardziej miło to wspominam!

Odwiedziłam też saunę i grotę solną! Wspaniały relaks ! 

Kiedy tak zrelaksowana zapragnęłam odpocząć w apartamencie , kilka schodów i już jestem!

Apartament naprawdę wspaniały! 

Dwie toalety, piękna wanna! Wszystko lśniło czystością! 

Salon dzienny z widokiem na główną ulicę, z barkiem, bardzo dużym TV (z tego akurat był zadowolony mąż ;-) ) , no i sypialnia!

Sypialnia połączona z łazienką, dużą, przestronną... Łożko mega wygodne, cudownie się spało! I w sypialni drugi TV! Moja córka byla zachwycona, że może zasypiać ze swoimi ulubionymi kucykami Pony :)

Odbywają się tu animacje dla dzieci. Aha, no i plac zabaw oczywiście, trampolina itp...  Naprawdę moc atrakcji!

Hotel Lubicz naprawdę wspaniałe miejsce, warto tu przyjechać, ceny przystępne a wrażenia cudowne!

Teraz zamierzamy odwiedzić nowszy hotel Lubicz, Grand Lubicz, termin jeszcze nieznany :)

Jak na razie odwiedziłam tylko basen w tym pięknym pięciogwiazdkowym hotelu... no i zajrzałam z ciekawości na kręgle :) Na basen podczas najbliższego pobytu w Ustce na pewno też zawitam, bo zachwycił mnie sobą!

gdybyście mieli ochotę zapoznać się z ofertą obu hoteli :

http://www.hotel-lubicz.pl/

i GRAND:

www.grandlubicz.pl

a oto kilka zdjęć  z pobytu :






a oto zdjęcia z sali zabaw z widokiem na restaurację hotelu Lubicz 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz