niedziela, 19 kwietnia 2015

zamiast diety soki Karotka Plus- na zdrowie!! z zieloną herbatą , lnem...

Właśnie w piątek otrzymałam soki Karotka od agencji Streetcom

#sokfortuna #karotkaPlus

12 kartonów

w sumie cztery różne smaki

od pewnego czasu szalałam z sokowirówką.

Jestem mega pozytywnie zaskoczona z soków Fortuna Karotka Plus

Smaki jakie otrzymałam to:

Jabłko marchew Mango z lnem
Jabłko marchew banan z ACE
Jabłko marchew brzoskwinia z zieloną herbatą
Jabłko marchew malina z aloesem


Nie ukrywam, że moim hitem jest...

sok z zieloną herbatą

uwielbiam zielona herbatę ale soki wyjmowałam do testowania losowo, nie patrząc jaki smak wybrałam.

no i pomimo, że nie wiedziałam, że ten zawiera akurat herbatę zasmakował mi najlepiej.

Soki nie zawierają cukru co bardzo czuć w smaku, ponieważ pijąc je czujesz smak owoców a nie cukru.
Z resztą ja nie słodzę herbaty od ok 16 lat albo więcej , no i kawy teraz też więc bardzo istotne dla mnie jest to aby go też nie było w sokach. 

Mają identyczny smak i konsystencję jakbym przyrzadziła je w sokowirówce.

Każdy ze smaków ma swoje jakby przeznaczenie:

gdy chcesz mieć piękną i zdrową skórę- wybierz aloes
na utrzymanie prawidłowej masy ciała- len (i tu moje zaskoczenie- akurat tego nie wiedziałam :) )
ACE - ma wysoką zawartość witamin
zielona herbata ma właściwości antyoksydacyjne

Jak wspomniałam soki sa tak gęste, że ostatnio przygotowąłam sobie taki jak co dzień obiad i do tego kubek Karotki Plus. Nie uwierzycie ale zjadłam tylko pół obiadu! Karotka jest tak sycącym sokiem,  że najadłam się połową obiadu! Więc to świetny sposób na wiosenną dietę!! 

Podsumowując jestem zachwycona sokami Karotka Plus . Świetne. Na pewno przy nich pozostanę na dłuższy czas i Wam polecam je w 100 %





1 komentarz: