niedziela, 26 kwietnia 2015

Komplet biżuterii za 2,99 zł! Tylko w Centro!

To, że buty w Centro są bardzo tanie to ja wiem już od dawna..

Ostatnio udało mi się tam kupić japonki na lato za 4,9 zł!!

i to nie takie zwykłe piankowe, tylko fajne, białe, z kokardą! Było pełno modeli ale wybrałam te. Któregoś dnia postaram się dodać zdjęcia :)

Ale tu nie o tym.

Wczoraj wybrałam się do #centro , podeszła do mnie miła pani sprzedawczyni i oznajmiła, że cała biżuteria jest po 2,99 zł!!

Jak się rozejrzałam po sklepie, zachowałam się jak każda kobieta...

dostałam oczopląsu!

Nie wiedziałam na co patrzeć i co oglądać!

Za tą cenę> ? Za 2,9 zł??

Było wszystko :

komplety opasek

piękne naszyjniki


komplety kolczyków

spinki ozdobne

i wiele wiele innych!

widziałam też piękne figi i stringi za 4,99 zł

i paski za tą samą cenę

W końcu złapałam dwa komplety biżuterii i niech mi to wystarczy , przynajmniej na jakiś czas :)

oto one:


naprawdę , cały komplet za 2,99 zł, więc jedna para kolczyków wynosi 1 zł!!

biegnijcie do Centro , na pewno jeszcze znajdziecie coś dla siebie!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz