piątek, 24 kwietnia 2015

Kampania Streetcom Karotka Plus

Stwierdzilam, że napiszę takie małe podsumowanie kampanii #KarotkaPlus #sokfortuna


Od agencji rekomendacji otrzymałam ponad tydzień temu duży karton soków Karotka Plus Fortuny.

W opakowaniu było:

12 kartonów soków - cztery smaki
15 ulotek 


Ulotkami i sokami należało się podzielić, najlepiej podczas spotkań aby móc omówić smaki, konsystecję ale także zobaczyć reakcję znajomych, rodziny.

Ja rozdałam już chyba wszystkie ulotki, a soki rozeszły się w oka mgnieniu.

Podzieliłam się nimi ze znajomymi z pracy, rodziną bliższą i dalszą, sąsiadami...

Przy okazji rozdawalam im ulotki.

Dodatkowo nie pozostawałam cicho o sokach w internecie.

Wydałam mnóstwo opinii na temat soków Karotka Plus w internecie.

Jestem zachwycona kampanią #karotkaplus

Ilość soków była naprawdę odpowiednia , można było podzielić się nimi z dużą ilością osób.

Ulotek było trochę malo, ale ponieważ ja z natury jestem oszczędna to przy spotkaniach i degustacjach nie dawałam ulotek (nie każdemu) a częsci pokazywałam , czytałam .

Jestem też zadowolona z współpracy z agencją Streetcom.

Kontakt z nimi jest rewelacyjny.

Odpisują szybko na maile, dzwonią do nas ambasadorów aby podpytać czy potrzebujemy pomocy , czy czevgoś nie wiemy, podpowiadają cierpliwie..


No i najwazniejsze- są w stałym kontakcie z nami na FB.


I to naprawdę, obserwuję prawie cały dzień, zaglądam do nich i widzę, że cały czas odpisują.

Polecam współpracę ze streetcom !

P.S. Zauważyłam, że niektórzy się denerwują, że nie udało im się jeszcze załapać do kampanii.

Nie denerwujcie się!! Oni mają tak dużo ludzi, a muszą wybierać tylko wybrane osoby. A jak oni je wybierają? Na podstawie ankiet, które na bieżąco należy wypełniać. Wypełnienie ankiety nie równa się z szansą brania udziału w kampanii ale zwiększa te szanse. Dlaczego? Bo wypełniając ankiety dostajemy za nie punkty a na podstawie odpowiedzi, które udzielimy przypasowani jestesmy do kampanii

O to w tym wszystkim chodzi!!


1 komentarz:

  1. Witam ja też testuje Karotkę :) mojedarmowe-zdobycze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń