sobota, 7 lutego 2015

Nowy smak Tic Tac - popcorn!!

Na pewno widzieliście już reklamę nowego smaku Tic taca- popcorn!

Muszę przyznać,  ze pierwsza moja myśl po ujrzeniu tej reklamy....hmmm


niedobre!! moja wyobraźnia podziałała a w ustach poczułam na samą myśl suchość...

A ponieważ jestem ciekawa każdej nowości na rynku to no i tak musiałam posmakować i podzielić sie na blogu wrażeniami..


Moje podejrzenia okazały się całkowicie mylne!! Tic taci popcornowe są naprawdę smaczne!

nie są to już te odświeżające smak tic taci a smaczna słodka przekąska mająca chyba nadal tylko dwie kalorie ;-)

faktycznie delikatnie czuć smak popcornu ale nie aż tak bardzo , generaalnie są moim zdaniem mocno słodkie. więc to fajne rozwiązanie ja ktoś lubi podjadać słodycze a wielu z nas lubi, prawda?


4 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie też spróbuje bo uwielbiam słodycze, a od dwóch kalorii nie prztyje za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomkowi nie smakuje bo mówi, że za słodkie ale faceci nie przepadaja podobno za słodyczami :)

      Usuń
    2. Ja przepadam, ale gdzie to kupić?

      Usuń
  2. u mnie też opinia na temat tic taców :)))
    mnie jednak nie do końca przekonały.

    http://justest-blog.blogspot.com/2015/02/tic-tac-popcorn-nowy-smak.html

    OdpowiedzUsuń