piątek, 13 lutego 2015

500 zł w gotówce!!! KONKURS FOTOGRAFICZNY

To był piękny słoneczny dzień, chyba kwiecień? 

CaŁY CZAS siedziałam i myślałam co by tu ..jak uchwycic te piękne obiekty naszego Muzeum...

no i nagle taki błysk w moim umyśle!! Wiem!!

Zerwałam się od komputera, złapałam za aparat i w autobus!!! 

Dojechałam!

spędziłam chyba z godzinkę na "obfotografowywaniu " budynków Muzeum... aż przechodnie dziwnie się na mnie patrzyli jak się kręcę po krzakach... 

ale ja twardo tkwiłam w nich próbując uchwycić ten najpiękniejszy fragment. 

no jest, jakieś 50 może więcej zdjęć! trraz do domu biegiem , szukam tego najładniejszego. 

Dobrze, decyzja podjęta, wysyłam te trzy!!

Na decyzję jury musiałam poczekać niestety kilka miesięcy ale doceniono mnie@!@

Zajęłam pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym!!!

Nagroda to 500 zł!! 

Ale oczywiście najważniejsze było dla mnie to, że doceniono moje starania no i mój talent!!!

DZIĘKUJĘ!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz