sobota, 28 lutego 2015

AA, Oil Infusion, krem na dzień, multi nawilżenie + wygładzenie 30 +

Oczywiście także z okazji walentynek na ofeminin.pl był konkurs gdzie do zdobycia było sporo nagród, należało wybrać dwie i napisać dlaczego akurat Ty powinnaś je dostać. 


Wybrałam weekend w SPA ale oczywiście nie udało mi się wygrać ale za to drugi mój wybór trafił w me ręce!!

Też coś związanego z pielęgnacją bo... kremy

AA, Oil Infusion, krem na dzień, multi nawilżenie + wygładzenie,  dla pan 30 +


czyli akurat dla mnie!

 

niedawno miałam okazję testować krem Loreal skin perfection wraz z serum także od ofeminin , a teraz kremy AA


do kremów z serii AA mam szczególny sentyment, bo były to moje pierwsze powazne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, gdy byłam nastolatką. Bardzo mi pomogły gdy miałam trądzik.

no a teraz ponieważ 30stka na karku zaczynam borykać się ze zmarszczkami wokół oczu...nikt mnie nie ostrzegł, żeby się tyle nie śmiać!! ;-)  

skład i działanie opisane jest na zdjęciach poniżej , ja używam od dwoch dni ale jestem zachwycona!

krem niesamowicie nawilża skórę i ją zmiękcza. aż przyjemnie na siebie teraz popatrzeć. skóra posmarowana rano jest mięciutka przez cały dzień.

 

 

A krem pod oczy świetnie nawilża delikatną skórę wokół oczu.

A że seria AA jest dla cery wrażliwej, to oczy na całe szczęście mnie zupełnie nie szczypią, bo niestety zazwczaj pojawia się u mnie pieczenie i łzawienie podczas stosowania innych kremów.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz