wtorek, 17 lutego 2015

AMBASADA TRENDOW KNORR Rozkosze podniebienia - nowe zupki Knorr gęste czy smaczne???

I stało się! Zostałam ambasadorką marki KNORR

 

 Uwielbiam testować nowości rynkowe. 

Właśnie kilka dni temu weszlam w posiadanie paczki od Ambasady Trendów .

Paczka zawiera prawie 40 sztuk zupek Knorr Rozkosze Podniebienia to testowania.

Część z nich jest jak napisali w liście - dla mnie , część dla znajomych.

Oczywiście dodano także ulotki, które rozdaję stopniowo rodzinie i znajomym wraz z próbkami produktów.



  W sumie mamy w paczce aż pięć smaków:

  • idealnie kremowa Pomidorowa z mascarpone i bazylią 
  • aromatyczny Krem z grzybów z bekonem i mascarpone
  • rozgrzewający Krem z dyni ze śmietaną i szczypiorkiem
  • orientalna Tajska kurczakowa z kokosem
  • wykwintny Krem a la Dijon z bekonem
Jak pokazałam smaki pierwszej "grupie znajomych" większość rzuciła się na smak : Tajska 

Wcale się nie dziwię, bo ja też ;-)

i nie zawiodłam się!! naprawdę smaczna ta zupa! Przypomina zupę tajską, można wyczuć zapach trawy cytrynowej. Naprawdę smakuje. tak się prezentuje tajska, widać wyraźnie bogactwo składników :



Kolejną zupą, jaką posmakowałam to:  wykwintny Krem a la Dijon z bekonem

Niestety jedynie nazwa szlachetna. Smak pozostawia wg mnie i osób, które nia poczęstowałam wiele do życzenia... Zupa przypomina w smaku gorące mleko z bekonem...dziwne to...


 Następnie chwyciłam:
idealnie kremowa Pomidorowa z mascarpone i bazylią

no i tu także się zawiodłam :( ja uwielbiam pomidorową, takie zupki instant pomidorowe także ale ta niestety mi nie przypadła do gustu... Jest wg mnie zbyt kwaśna...podejrzewam, że to ten mascarpone nadał taki smak kwaśnawy. i przez to zupy po prostu nie dojadłam i raaczej po nią nie sięgnę...

Kolejna to  rozgrzewający Krem z dyni ze śmietaną i szczypiorkiem

ta jest fajna!! bardzo lubię zupę dyniową, ma dla mnie taki rozgrzewający smak! wspaniała! smakuje jak prawdziwa zupa z dyni :) delikatna dyniowa zupka! pycha!!

pozostała mi zupa grzybowa do posmakowania ...jak zjem napiszę opinię i opbiecuję, że dodam zdjęcia każdej z zupek abyście mogli choć wyobrazić sobie ich smak, ale najlepiej będzie jak każdą z nich po prostu spróbujecie b o każdy ma inny gust!!


Bardzo podoba mi się w zupkach to, że   są bardzo gęste a co za tym idzie naprawdę można się nimi najeść. Zupełnie inne niż dotychczasowe wodne zupy.

 







i jeszcze zdjęcie przygotowanej zupki grzybowej- 

zupa grzybowa- całkiem smaczna, jednak nie przekonała mnie do siebie. taka nijaka . mało grzybowa. 




MOJE TYPY TO:

tajska oraz dyniowa

3 komentarze:

  1. jeszcze nie trafiłam na te zupki w sklepie... rzeczywiście tajska wygląda smakowicie!
    U mnie niebawem test zup instatnt firmy Sam Smak :)))

    ZAPRASZAM
    Justest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja reklamy w TV widziałam, w sklepie natomiast nie szukałam bo nie miałam potrzeby! smakowitych testów!! :)

      Usuń
  2. Na AT pokazuje mi że nadal nie potwierdzili zmiany moich danych (nie pamiętam nawet żebym zmieniała), a ankiety ostatnio tylko dla mam :(

    OdpowiedzUsuń