sobota, 28 lutego 2015

Wino Walentynkowe Celebro- trzy butelki trzy różne smaki

Od pewnego czasu chodziło za mną winko...

Chodziło chodziło aż... przyszło! kurierem!

i to aż trzy butelki!!

dwa różne czerwone oraz jedno białe!

wino Celebro!

a skąd? 

od https://www.facebook.com/KlubCelebro?ref=ts&fref=ts   klubu Celebro na FB oczywiście!

konkurs kreatywny .  

Generalnie preferuję winka półsłodkie oraz słodkie.

te są półwytrawne..




pierwsze , które postanowiłam skosztować to :

*** czerwone półwytrawne włoskie- 12 % , więc dosyć mocne winko. Bałam się, że będzie cierpkie ale tu pozytywne zaskoczenie!!  Winko naprawdę fajnie smakuje, producent sugeruje, że najlepiej pasuje do spaghetti, pizzy oraz świnki.

ja akurat przygotowałam spaghetti, pasowało idealnie. 




**** kolejne Celebro białe, francuskie.  jeszcze mocniejsze bo 12,5 %  :) czuć moc, szybko zaczyna szumieć w głowie ;-)  moim zdaniem idealne na spotkania z przyjaciółmi. Lekkie w smaku . Najlepsze potrawy do niego to : kurczaczek, sery oraz sałatki.



***** ostatnie to winko czerwone wytrawne. Szczegóły dodam jak tylko je skosztuję. Jak na razie leżakuje sobie jak na pierwszym zdjęciu.


Wino Celebro gdzie dostępne? Ja widziałam w sieci sklepów Stokrotka w przystępnej cenie do 20 zł.

Ja gorąco polecam winka Celebro!  Aha zapomniałam wspomnieć, że z tego co widziałam na FB Klubu Celebro będą chyba zmieniać szatę graficzną więc najlepiej polubić ich FB i pilnować czy przypadkiem nie zmienią etykiety bo widzę, że coś się przymierzają na znacznie ładniejszą :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz