piątek, 13 lutego 2015

Kawa od Starbucks , kubek, talony na kawę i Warszawa...

Pewnego dnia wzięłam udział w konkursie o kawę

to był oczywiście konkurs kreatywny, należało odpowiedzieć na pytanie używając podanych słów.

Wyszło mi to całkiem ciekawie, no i jury przyznało mi nagrodę :)

Nagrodą były talony na kawę w sieci Starbucks , wspaniały kubek z dziubkiem wielorazowego użytku oraz kawa ziarnista. 

Kawę podarowałam osobie z rodziny, mam nadzieję, że jej smakowała, bo wiem, że taką kawwę właśnie lubi :)

Kubek zachowałam sobie i czasami robię sobie w nim kawę , zamykam i ciepełko dłużej trzyma.

Nic szczególnego by tu nie było, gdyby nie fakt, że...

nagrodę należało  odebrac w Warszawie a do stolicy mam jakieś 450 km


Na szczęście organizator pomyślał o wszystkim, zafundował podróż w obie strony , a że ja jestem podróżnik to nawet się nie zastanowiłam czy jechać. 

Taka ja szalona!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz