czwartek, 30 kwietnia 2015

Warto być aktywnym w Streetcom!

Muszę Wam przyznać, że jestem zapisana do czterech czy pięciu agencji , plus testuję produkty z wielu portali.

Z każdego już i od każdej agencji miałam okazję testowac różne produkty. 

Muszę pochwalić #streetcom za nagradzanie uczestników za aktywnośc w kampanii.

Doceniają naprawdę bardzo wielu ambasadorów! Śledzę na bieżąco , kilka razy dziennie zaglądam na fanpage #streetcom i na strefę eksperta (jest to strefa widoczna dla ambasadorów po zalogowaniu się).

Czytam na forum jak dużo osób chwali się , że otrzymało nagrodę za aktywność.

To jest naprawdę bardzo motywujące !

Ja dzisiaj także dostałam telefon od miłej Pani , która poinformowała mnie, że także i ja będę tym szczęśliwcem :)

Cieszę się bardzo i dziękuję!

W tym przypadku chodzi akurat o kampanię #sokfortuna #KarotkaPlus

Ale obecnie trwają też kampanie Serenada i Avon i jeszcze chyba jakieś :) 

No i czekamy na wyniki rekrutacji pozostałych kampanii!

powodzenia ambasadorzy!
 

1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam Streetcom, jestem zapisana od wielu lat i testowałam już mnóstwo produktów!

    OdpowiedzUsuń