piątek, 3 kwietnia 2015

Paznokcie żelowe bez lampy UV Sally Hansen Miracle Gel

Właśnie na rynku pojawiła się wspaniała nowość lakiery do paznokci, które nie dość, że mają się utrzymywać na paznokciach około dwóch tygodni a dodatkowo mają dawać efekt paznokci żelowych bez konieczności użycia lampy UV!

Ja dziś właśnie stałam się ekspertką Sally Hansen Miracle Gel.

Dostałam w paczce - dwa lakiery kolorowe i Out Coat.. 

Należy nałożyć dwie warstwy koloru a potem out coat. Nadaje on twardości, utrwala no i nabłyszcza.

Rzeczywiście nabłyszcza i to bardzo. Faktycznie efekt jak po wizycie w salonie kosmetycznym.

Zaraz będę zmywać lakier, bo zmieniłam koncepcję na jutro. Więc zobaczymy jak się go zmywa.

Bo podobno ma to być tak łatwe jak tradycyjny lakier. 

Więc idę zmywać...

nooo jestem pod wrażeniem!  

zmył się raz dwa jak każdy inny lakier!!


blyszczy się błyszczy pięknie!!! zdjęcia robione nocą ale w ciągu dnia widać efekt!


polecam miracle gel Sally hansen!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz