poniedziałek, 4 maja 2015

podsumowanie miesiąca kwiecień- co dostałam ,co wygrałam

Postanowiłam raz na jakiś czas robić miesięczne zestawienie otrzymanych nagród i rzeczy do testowania. 
Choć na kilka rzeczy jeszcze czekam, to wpisuję je na listę kwietniową, bo przecież już o nich wiem,  że są mmoje :)


$ trzy lakiery do paznokci Sally Hansen
$ soki #sokfortuna #KarotkaPlus Karotka od streetcomu- dwa kartony zbiorcze= 24 sztuki soków
$ odświeżacze do aut od Biedronki
$ blender Bosch
$  żel Dove 
$ deska duża do krojenia 
$ podpaski i wkładki Bella
$ bilety na mecz
$ trzy buteleczki Sznapsa- wódka
$ czteropak piwa EB
$ butelka Cin Cin Orancini
$ Cydr Lubelski
$ karnet dwutygodniowy na siłownię i saunę
$ dwa opakowania płatków Cini Minis
$ bardzo dużo różnych produktów na komary firmy Chicco , około 7 sztuk 
$ płyn do kąpieli dla dzieci firmy Barwa
$ herbaty Big Activ czerwone - trzy opakowania
$ szczoteczkę i pastę i nici dentystyczne

mam wrażenie , że coś jeszce pominęłam...

to tyle na kwiecień. Sporo tego było. Tylko jedna nagroda z w.w. jest w drodze losowania, reszta to  za moje kreatywne odpowiedzi :) 


2 komentarze: