wtorek, 12 maja 2015

nowa kampania Streetcom - sosy Łowicz

Już pierwsi ambasadorzy otrzymali swoje paczki

to nowe smaki sosów Łowicz od #streetcom

Ja do kampanii zaproszenia nie dostałam, bo własnie uczestniczę w kampanii #sokfortuna #KarotkaPlus

bardzo mi się to podoba , że Streetcom rozdziela kapanie sprawiedliwie

Streetcom ostatnio szaleje z kampaniami bo to nie jedynie kampanie w tym czasie

szykuje się też kampania Metaxa honey- tylko dla dorosłych
parodontax

obecnie trwa Serenada

i nadchodzi jakaś z zabawkami dla chłopców...

aha no i prezerwatywy Skin!!

Kto chętny?

zapisujcie się do Streetcomu...

tymczasem ja...

idę się napić z sąsiadką 

#KarotkaPlus #sokfortuna

 


3 komentarze:

  1. Im więcej nas w streetcom zarejestrowanych tym mniej będziemy uczestniczyć w kampaniach.Bo trzeba rozdzielić i wiekszy wybór mają

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam szczęścia ostatnio z żadną z kampanii na streetcom. Cóż trzeba czekać i dalej sumiennie wypełniać ankiety

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udziału w kampanii Karotka :) Mnie udało się z sosami Łowicz. Sosy skradły moje serce. Najbardziej przypadł mi do gustu sos Seczuański. Lubię ten pikantny, wyrazisty smak :)

    Zapraszam do siebie:
    http://test-it.blog.pl/2015/06/08/sosy-lowicz-egzotyczne-smaki-orientalne-smaki-bez-wychodzenia-z-domu/

    OdpowiedzUsuń