piątek, 22 maja 2015

Jak dostać Metaxa od Streetcom?

Jak otrzymać Mataxę  i inne produkty za darmo do testowania od streetcom?

Kochani, nic prostszego!!!

należy zapisać się do streetcom, odpowiadac na pytania w ankietach otrzymanych od streetcom i czekac na propozycje testowania.

Tylko trzeba cierpliwie czekać, bo oni dostosowują testy do naszych preferencji. A chętnych jest naprawdę dużo!

Podam przykład :

jesli dostaniecie ankietę i będzie tam pytanie " czy to Ty odpowiadasz w domu za czystość ?" 

Jesli odpowiesz, że tak, to masz szansę na projekt związany ze środkami czystości.

Na stronie streetcom po zalogowaniu masz dostęp do oświadczenia o pełnoletności, które jeśli tylko masz ochotę możesz wypełnione wysłać listem (poczta tradycyjną) do nich.

Po co?

Po to, aby mogli Cię zaprosić własnie do testowania produktów przeznaczonych tylko dla pełnoletnich czyli n.p. papierosy czy alkohol.

Warto sie zapisać, bo kampanii mają naprawdę dużo!

Ostatnio mieli Gorzką żołądkową , teraz rusza Metaxa!

Co nas jeszcze czeka?

zapisujcie się :

link:
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/e990274ef978c6a9f714e2078fd1b65c 

3 komentarze:

  1. ja testowałam gorzką żołądkową :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero niedawno wysłałam oświadczenie o pelnoletności i jeszcze nie miałam okazji testowac u nich alkoholu ale widziałam paczkę żołądkowej- fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Streetcom jestem od jakiś 5 lat i miałam już kilka kampanii za sobą. Teraz po dłuższej przerwie testuję perły Perlux :)

    OdpowiedzUsuń