czwartek, 14 maja 2015

do zgarnięcia 5000 bonów po 100 zł do Zalando!

Na pewno znacie doskonale sklep Zalando

te ich słynne reklamy :)

Można je otrzymać od agencji rekomendacji TRND

wiem, że rekrutacja już trwa .

Agencja ma zamiar rozdać pięciu tysiącom  ambasadorek bony po 100 zł do sklepu Zalando (bez ceny minimalnej zakupów) oraz do tego po 100 bonów zniżkowych na zakupy w Zalando do rozdania dla znajomych!!

Mało tego, ja także zgłosiłam się do projektu, czekam na wyniki!

A ponieważ mam fanpage tego bloga mam zamiar uwaga!!

Jak tylko się dostanę do kampanii Zalando mam zamiar zrobić rozdanie na fanpage prawie 100 sztuk bonów zniżkowych na zakupy w Zalando!!

więc już teraz klikajcie LUBIĘ TO  na mojej stronce , będziecie mogli na bieżąco śledzić rozdanie i brać w nim udział!

powodzenia!

aha link:  https://www.facebook.com/pages/Izatestujeblogspotcom/771895169554354?sk=timeline

1 komentarz:

  1. Zgłosiłam się zaraz pierwszego dnia, ale mam nadzieję że tym razem się uda (nie tak jak z depilatorami)

    www.studentkawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń