czwartek, 21 maja 2015

Nowy smak piwa Redds! Redd's Gruszk i Chili

PEwnie już widzieliście reklamy nowego smaku Reddsa - gruszka i chili


Pierwsza moja mysl była:  "nieee"

Ale tak się składa,  że wygralam czteropak w konkurs.

Piwo ma mocny gruszkowy zapach.

A smak?

Najpierw czuć smak gruszki.

Po przełknięciu piwa poczułam w gardle lekko palący smak.  Czyli chili ;-)

generalnie dla mnie duży plus!

Połączenie gruszki i chili to świetne rozwiązanie, dużo osób jest bardzo ciekawych jak to smakuje. 

Połączenie świetne!

Spróbujcie, przekonajcie się.

Ja polecam!

rozgrzewa i ..ała, moje usta! pieką mnie też usta!

Ale w sumie są błyszczyki z chili więc... może już nie będzie potrzebny? ;-)


bądźcie na bieżąco z Redds:

https://www.facebook.com/Redds?ref=ts&fref=ts



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz