poniedziałek, 18 maja 2015

Współpraca z babyboom- testujemy Chicco na komary

Ilu z Was wiedziało, że firma Chicco (tak ta od wózków!) produkuje też produkty na komary?

Ja nie miałam pojęcia!

Ale dzięki temu , że portal babyboom obdarował mnie zaufaniem mam możliwość przetestowania produktów .

Dostałam dośc pokaźną paczkę od firmy. 

Znalazły się tam:  

spray na komary,  roll on , żel na ukąszenia komarów, sprzęt do prądu na komary i urządzenie przenośne , które możesz przyczepić do wózka, paska itp (świetne rozwiązanie)

A ponieważ często podróżuję produkty się przydadzą.

Tylko kiedy będzie ładna pogoda? Gdzie te komary? 

Nad morzem jeszcze brak!

czekamy na nie i... atak!!


dziękuję portalowi :

http://www.babyboom.pl/

wkrótce rzetelne recenzje!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz