piątek, 22 maja 2015

Kubek pełen smaku Profi

Próbowaliście juz może kubek pełen smaku firmy Profi?

Ja szczerze mówiąc nie znałam go.

Niedawno w sklepie go ujrzałam.

Opakowanie przykuło moją uwagę. 

Jasne , przejrzyste , czytelne i...zachęcające!

A że ja żadnej nieznanej mi rzeczy nie przepuszczę to kupiłam!

Zdziwiłam się bardzo bo to nie jest taka zupka typu gorący kubek jak z innych firm.

Zawartośc torebki to taka mazia , a nie suchy proszek.

na zdjęciach to dokładnie widać.

Zalałam wrzątkiem i zupka gotowa.

Zapach miły, przyjemny.

A smak?

Jak dla mnie świetny!

Zupka gęsta, sycąca. Smakuje dużo bardziej naturalnie i dużo bardziej przypomina zupę domową niż inne zupki gorący kubek.

Polecam, spróbujcie. 

polubcie FB Profi i bądźcie na bieżąco z nowościami Profi!

klik:

https://www.facebook.com/Profi?fref=ts





A TU SKŁAD I SPOSÓB PRZYRZĄDZANIA:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz