poniedziałek, 15 czerwca 2015

Darmowe zakupy w Zalando!!

Właśnie dokonałam zakupów na Zalando dzięki TRND. 

Kiedys ta strona wydawała mi się dosyć skomplikowana ale okazało się, że zakupy tu to czysta przyjemność! 

Będzie prezent na dzień taty!

Mam nadzieję, że dotrze na czas!!

Strona Zalando okazała się bardzo prosta w obsłudze, a jaki tam wybór !!

Wiecie ile dzisiaj przejrzałam stron na sklepie chcąc kupić ukochanemu coś do 100 zł?

Prawie 40 stron!!! A na każdej stronie masa rzeczy!

i to były rzeczy do 100 zł! To wyobraźcie sobie ile tam jest rzeczy, ile czasu oszczędzacie przeglądając je na jednej stronie zamiast biegać po sklepach.

Jest tabela rozmiarów, bardzo pomocna przy zakupach.

Jest też infolinia, dzięki której mogłam rozwiać moje wątpliwości... długo czynna bo do 18stej.

Otrzymałam wiadomość, że mam czekać od 3 do 5 dni...

Czekam i dam znać !!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz