środa, 24 czerwca 2015

Mycie okien może być przyjemne... Vileda Windomatic opinie

Miło mi poinformować, że jestem ambasadorką marki Vileda Windomatic dla Streetcom.

To juz moja kolejna u nich kampania.

Bardzo milo mi się z nimi współpracuje. Szybko, konkretnie a jak się postarasz to nagrodzą Cię jeszcze :)

Vileda Vindomatic to nic innego jak elektryczna ściągaczka do mycia okien i innych szklanych powierzchni.

Jakoś nie przepadam za myciem okien, to szorowanie, zacieki, smugi... wrrr

Nie wspominając o tym, że mam bardzo dużo okien w domu , cztery wielkie lustra i... małe dziecko, które wszędzie odciska swoje łapki :)

Dlatego Vileda Windomatic trafiła mi się idealnie!

Przed pierwszym użyciem urządzenie należy naładować 6 godzin. Do zestawu oczywiście jest dołączona ładowarka. 

Kiedy się naładuje, informuje nas o tym kolor lampki.

Vileda posiada pojemnik, który podczas swej pracy ściąga do wewnątrz nadmiar cieczy.

Działa bardzo cicho , przyjemnie dla uszu, ,a przede wszystkim jest lekkie 

To bardzo ważne, bo ręce zupełnie się nie męczą przy myciu dużych powierzchni.

I co ważne , Vileda jest elastyczna więc dostosowuje się do kształtu czyszczonej powierzchni!

Aha i możecie używać nie tylko do okien! Vindomatic świetnie się sprawdza tez na kafelkach czy lustrze!

Ciekawe urządzenie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz