czwartek, 15 października 2015

New Balance za darmo! #wyskoczzkapci z Nałęczowianką!

Komu z Was udało się wyskoczyć z kapci z Nałęczowianką?

Na pewno słyszeliście o tej akcji bo jest często reklamowana w TV i nie tylko!

Jak można otrzymać Buty New Balance za 300 zł całkowicie za darmo?? 

Na samym początku zorganizowano wydarzenie na Placu Defilad w Warszawie. 

Pamiętam tą datę dokładnie bo był to 24  września 2015. 

Akurat jechałam tego dnia do Warszawy. Cała akcja miała się rozpocząć o godzinie 15stej ale jak pojawiłam się z walizkami (prosto z pociągu) ok godziny 13:40 to już stała cała masa ludzi.

Bałam się trochę, że będzie dziki tłum, ale wszyscy ładnie ustawili się w kolejce. 

Miły pan prowadzący równo o 15stej zaczął zapraszać kolejno osoby . 

Należało oddać swoje kapcie , wykonać wylosowane zadanie sportowe (bardzo trudne- n.p. stanie  na nodze 10 sekund ;-)  ) i w zamian za to otrzymało się nowe buty New Balance!

Pamiętam jak Nałęczowianka zapowiedziała wydarzenie na swym FB  pojawiły się komentarze, że jasne, nikt wam nie da butów wartych 300 zł za darmo! Co za ściema!

A jednak. Byłam świadkiem jak rozdają buty za darmo!

Oczywiście butów była ograniczona ilość a więc niepewność i stres był, bo w sumie w kolejce stałam prawie trzy godziny :) 

Stać trzy godziny i nic nie dostać ? Na pewno przykre :(

Nagle przyszła moja kolej! Jest, udało się, oddaję kapcie a w zamian z dystrybutora wysuwają się buty New Balance!!

Są mega wygodne, cały czas aktywnie spędzam w nich czas :)

Dziękuję Nałęczowianko!

Jak się później okazało , tych butów było 100 , więc tylu szczęsliwców wróciło do domu z butami!

Ale to nie wszystko, Nałęczowianka organizuje co pewien czas też konkursy na FB gdzie do zdobycia buty oraz codziennie pięć osób dostaje bon na 300 zł z loterii!

Loteria trwa do końca listopada 2015 a link tu: http://www.wyskoczzkapci.pl/


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz