piątek, 9 października 2015

Pyramidonek zatkany nosek - nowość!

Całkiem niedawno zgłosiłam się do testowania nowych produktów z serii Pyramidonek!

I udało się, kilka dni temu dostałam przesyłkę a w niej


Piramidonek zatkany nosek i drogi oddechowe 

oraz Pyramidonek karmelki na gardło!

Podoba mi się skład, dużo naturalnych składników jak miód, ekstrakt z szałwii czy bzu czarnego.

Podoba mi się też smak.

Syropek przypomina mi delikatnie colę ( ??) ! a karmelki jak sama nazwa brzmi smakują jak karmelki są słodkie ale nie do przesady.

Córka akurat cos chrząkała i miała lekką chrypkę, jak jej dałam Pyramidonek na gardło to powiedziała z zachwytem "ale pyszne!!" .  


A co do syropu na katar to dopiero dostała dwie dawki więc czekamy czy pomoże nam na katarek, ktory nwłaśnie niedawno się przywlókł :(







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz