poniedziałek, 1 grudnia 2014

DLACZEGO CHIŃCZYCY JEDZĄ PSY??? JA JUŻ ZNAM ODPOWIEDŹ!!

Ostatnio w konkursie na fanpage mini-kultura.pl  https://www.facebook.com/pages/Mini-kulturapl/167440973316709?fref=ts

był konkurs, w którym losowano sporo ksiażek dla dzieci. i to nie byle jakie bo takie mądre jak ta...

którą ja wygrałam!!

Dostałam książkę encyklopedię dla dzieci o tytule :powiedz mi dlaczego"

zawiera takie pytania:

który kraj jest największy na świecie
dlaczego morze czerwone nie jest czerwone
dlaczego w Stanach Zjednoczonych mówi się po angielsku?

no i to, które zawarłam w tytule, czyli dlaczego chińczycy jedzą psy"... a dlaczego ? bo psy mają właściwości rozgrzewające.. tak odpowiedzieli w książce.

te i inne pytania i odpowiedzi znajdziecie w książce!

polecam wspaniała baza wiedzy dla dzieci dorosłych! sama wiele się stąd dowiedziałam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz