poniedziałek, 1 grudnia 2014

płyn do mycia naczyń Morning Fresh- testujemy

Jestem ambasadorką płynu do mycia naczyń Morning Fresh.

Jak to się stało?

Zostałam wybrana przez agencję streetcom.

jeśli chcecie także otrzymywać za darmo nowości rynkowe i je poznawać wyrażając później o tym opinię to zapraszam na :

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured


Jak widziałam testować można naprawdę różne różnosci od płynu do mycia naczyń po samochód czy alkohol.

Ja dopiero niedawno zapisałam się do strony a już udało mi się dostać do grona testerów :)

Otrzymałam do testowania dwa płyny Morning Fresh. Jeden o zapachu cytryny a drugi aloesu.

Przede wszystkim płyny oba mają bardzo przyjemny mocny ale nie chemiczny zapach.

Są w wersji skoncentrowanej, więc nie muszę już do domu dźwigać wielkiej butli płynu bo ten w małej butelce (niecałe pół litra) starcza na bardzo długo . Jest gęsty a więc bardz wydajny.

Świetnie radzi sobie z tłuszczem, czy osadem w butelce po mleku (mojej córci).

Pięknie nabłyszcza szklanki co widać na zdjęciach. A talerze "skrzypią" jak na takiej reklamie płynu sprzed lat jak się przejedzie palcem ;-)

Zdarzyło mi się tteż umyć podłogę płynem to taki piękny zapach unosił się w domu bardzo długo!

Na pewno zostanę już przy tym płynie, nie będę już szukać nowego co i Wam serdecznie zalecam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz