wtorek, 2 grudnia 2014

zestaw 2w1 Braun Face otrzymałam do testowania

Otrzymałam do testowania produktu zestaw 2w1 depilator i szczoteczkę Braun Face od agencji TRND.

 Zestaw do stosowania na sucho i mokro.

oto moja opinia na temat Braun Face:


Jestem posiadaczką Braun Face od krótkiego czasu ale... jestem w szoku!

i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu!

Zrobiłam test jak w reklamach sprzed kilku lat ;-)

Pamiętacie te reklamy? Jedna połowę twarzy umyłam tradycyjna metodą a drugą połowę szczoteczką Braun Face 820. Efekt? Efekt jest prawdziwy !

Niesamowicie zaskakujący! Skóra oczyszczona szczoteczką zrobiła się gładziutka, taka porcelanowa, wygładzona! Taka jak po wizycie u kosmetyczki!

Naprawdę było widać różnice już po pierwszym użyciu!

Po zastosowaniu szczoteczki warto użyć kremu, świetnie się wchłania, ledpiej niż po ręcznym czyszczeniu.

Od razu oczysciłam druga połowę twarzy i zaraz po tym zmieniłam końcówkę Braun na depilator.

Wypróbowałam na brwiach. Moja uwaga- nie używajcie tego godziny przed wyjściem z domu, bo skóra robi się bardzo czerwona wokół brwi.
Ale jak już zejdzie zaczerwienienie to no no powiem tak- mój mąż, który dotychczas nigdy nie dostrzegał zmian w obrębie moich oczu po regulowaniu brwi tak po użyciu Braun od razu powiedział "wow"!

Urządzenie nie służy do regulacji brwi tylko do usunięcia włosków rosnących wokół.

Ile mi zajęło robienie brwi Braunem?
Nie chcę skłamać, ale myślę, że dwie minuty, nie więcej!

a do tej pory pęseta i inne urzadzenia... ile to czlowiek czasu na to tracił...a i tak zawsze zostawały jakieś włoski..a tu nic!!! łyso ;-)


nie wiem czy pisałam, można używać na sucho i na mokro więc śmiało można zabrać pod prysznic!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz