poniedziałek, 24 listopada 2014

WYGRAŁAM boskie kosmetyki od Ives Rocher...CAŁA MASA!

W konkursie fotograficznym!

Po raz kolejny moja praca foto została wyróżniona i zdjęcia zostaną zamieszczone w kalendarzu!

a co za to dostałam ?

Całą masę kosmetyków Ives Rocher!

są wspaniałe! boskie! ja nie wiedziaółam, że te kosmetyki są tworzone z natury!

Same naturalne składniki a częśc z nich nawet pochodzi z upraw ekologicznych!!

Szampon I love my planet, tak pachnie, że bym go zjadła!

Ręce jak posmaruję kremem do rąk to idę z dłońmi pod nosem...

wszystko tak przepyszni epachnie...

a i bardzo dobropczynnie działa na moją skórę. Zawsze zwłaszcza w zimę mam problem z suchą skórą dłoni. a teraz mam takie mięciutkie :)



a tu już na półce  część bo wszystkie się nie zmieściły :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz