środa, 12 listopada 2014

nowa patelnia- Konkurs w mobilnym Media Markt - wygrana bon na 50 zł

W wakacje przyjechał do naszego miasta Mobilny Media Markt.

Co prawda jest tutaj sklep stacjonarny ale czego nie robi się dla reklamy :)

Wybrałam się w weekend na miasto , głośna muzyka i gadżety przyciągnęły moja uwagę.

A ponieważ kocham nowości i wszystko co nowe musi przejśc przez moje ręce to poszłam i tu :)


Można było zapoznać się z wieloma nowymy tabletami, laptopami, aparatami foto (czyli to co najbardziej mnie ciekawi )  i innymi sprzętami.

Co pewien czas organizowano także konkursy.

Akurat o godzinie 15stej zorganizowano konkurs na wiedzę o Media Markt. Ale aby ułatwić uczestnikom najpierw przez 5 minut można było zapoznać się ze sprzętem.

Ja akurat trafiłam także na bardzo sympatyczną hostessę, która opowiedziała mi trochę o sieci Media Markt. Wiedza nabyta w krótkim czasie i stresie przed występem publicznym ale na szczęście się zachowała w moim mózgu ;-)

Konkurencję miałam, bo konkurował ze mną jakiś pan po 30stce wraz z kolegą a ja byłam sama jedna.

Widziałam w ich spojrzeniu "co Ty dziewczyno wiesz o Media Markt..." i stali takie pewniaki.

Ja jednak dałam im popalić i szybko ich zgasiłam prawidłowymi odpowiedziami! Jakie było ich zaskoczenie jak prowadzący ogłosił moje zwycięstwo!

Oni też nie zostali bez niczego, dostali... notes z długopisem! ;-)

Ja za to dostałam bon na 50 zł do sklepu Media Markt.

Niby nie jest dużo, najpierw myślałam o zakupie tableta dla dziecka i dopłacić bonem ale jednak wpadłam na znakomity pomysł!

Patelnia!! Przecież mamy taką nie najnowszą już patelnię! Zupełnie zapomniałam, że w Media Markt można kupić patelnię!! I kupiłam nową świetną patelnię Tefal...

Dołożyłam z 15 zł i nowa rewelacyjna patelnia przydała się bardzo! Teraz mogę cieszyc się gotowaniem i smażeniem!

a co jeszcze można zakupić w Media Markt?  Sami zobaczcie! A gdyby nie chciało Wam się iść do sklepu to zamowcie online, kurier przyniesie Wam do domu.

http://www.mediamarkt.pl/?gclid=Cj0KEQiAp4yjBRCE_enjmpug944BEiQATCpLvbDoGzbu-2_QhttDy6gGHFWYZz1lJI2-yBwk2OVgPy8aAuXV8P8HAQ

 a poniżej moja nowa patelnia ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz