wtorek, 4 listopada 2014

Emolium testuję produkt

witajcie,

dzisiaj otrzymałam nowy produkt do testowania.

Jest to płyn Emolium do kąpieli.

opakowanie duże 400 ml

jeszcze nie czytałam ile nalezy wlewać do wanny ale myslę, że po to dali korek z miarką aby nie była to zbyt duża ilośc płynu.

 Płyn polecany jest na skórę z atopowym zapaleniem oraz suchą skórą.

Moje dziecko ma problem z tym drugim. Ma bardzo suchą skórę, zwłaszcza na brzuszku i pleckach.

Żadne kremy nie pomagają...

Od dziś zaczynam testować Emolium podczas każdej kąpieli.

Efekty opiszę za kilka dni...oby działało;;


W innym poście opisałam naszą pierwszą kąpiel w Emolium.

Tu po kilki dniach stosowania moje uwagi:

Stosuję zgodnie z zaleceniami, wlewam podaną dawkę do wanny z wodą...woda bielutka, radośc dladziecka bo nie widać nóżek :)
Nie widzę, żeby jakoś bardzo nawilżała sama kąpiel skórę, ale przy każdej kąpieli poza wlaniem dawki do wanny myję odrobiną Emolium skóreę dziecka. I faktycznie po pierwszym użyciu kiedy to nasmarowałam podczas kąpieli płynem i spłukałam skórka była bardzo delikatna i taka "dzidziusiowa" czyli nawilżona , nie sucha, a mięciutka. Aż miło!

Mój zatem pomysł i opinia- lepiej stosować płyn Emolium pod prysznic i po prostu myć dziecko tym płynem zamiast wlewać do wanny z wodą...wtedy nie jest aż tak skuteczny. A tak , po pierwszym użyciu widać efekty! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz