środa, 5 listopada 2014

jak już o święcie dla kobiet to o kwiatach...

Wynalazłam gdzieś konkurs na 8 marca..

a co za święto jest 8 marca kochani mężczyźni? Rocznica gola na meczu w 19...  ?

Nie, to Dzień Kobiet.

Jakże osttanio wywołujący burzliwe dyskusje... To wszystko przez to równouprawnienie... Mężczyźni tez się domagają aby pamiętać o ich święcie, które niestety nie jest aż tak rozgłaśniane...


Bo jak nadchodzi 8 marca to wszędzie promocje na kwiaty, perfumy, czekolady..

a jak zbliża się Dzien mężczyzny? nie słyszałam w tym terminie o żadnych głośnych promocjach na gadżety do samochodu, piwo itp ;-)


Wracając do konkursu, wzięłam oczywiście w nim udział.

Nalezało napisać wiersz...postarałam się...

No i wygrałam !!  Piękny bukiet !! To znaczy podobno piękny bo go nigdy nie dostałam :(

A nie dostałam go dlatego, że okazało się, że jest do odbioru w innym mieście... Ale cieszę się, że spodobał im się mój wiersz (kocham pisać) i przekazałam wygrana innej osobie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz