poniedziałek, 17 listopada 2014

testujemy nowe smaki Biedronki- herbaty

Udało mi się dostać do grona testerów nowych smaków herbaty Biedronki.

W tym celu zgłosiłam się odpowiedniego dnia na stronie

https://www.testujemy.biedronka.pl/index


Uwaga, decyduje kolejność zgłoszeń!!

Wybierają 1000 (tysiąc) osób. Niby dużo, ale chętnych jest tak dużo , ze zapisy trwają dosłownie kilka sekund!


Otrzymałam w celu przetestowania pięć rodzajów herbat Green Hills.

W Każdym opakowaniu było po 10 saszetek herbat.

Smaki były następujące:

Karmelowy rumianek
Ananas z gruszką
herbata zielona i biała o smaku pomarańczy i mandarynki
melisa z chmielem i kardamonem
i o smaku czerwonego wina


Muszę przyznać, że herbaty wspaniałe!! Każda z nich miała naprawdę wyrazisty, mocny smak i zapach.

Nie przypadł mi do gustu rumianek, ale tylko dlatego,  że sama nie słodzę herbat od lat i dla mnie smak i zapach karmelu w herbacie sprawia, że robi się mdła ...

Ananas z gruszką- bomba!! Dzieliłam się herbatą z przyjaciółki i częstowałam nią rodzinę, każdy stwierdził, że ten smak jest najlepszy!! Przepyszny smak, zapach hmmm na koncu zawsze czuć było nutkę cynamonu.
I coś w tym było bo są już wyniki testów herbat i testerzy wtbrali właśnie tą herbatę!

Więc dobra wiadomość- herbata ananas z gruszką będzie dostępny niedługo w sklepach Biedronka!!

Ponieważ kocham herbatę zieloną i białą, można powiedzieć, że jestem specem w tym temacie to... ta była dla mnie numerem jeden! Wiadomo, białej herbaty nie było dużo procentowo ale dawało się ja wyczuć. Wszystko to opiewało delikatnie pomarańczą i mandarynką...

Meliska na uspokojenie :) pyszna była, lepsza od zwykłej melisy , zawsze to jakieś urozmaicenie.

No i czerwone wino... Moim zdaniem nazwa myląca, bo smaku czerwonego wina nie czułam zupełnie, z resztą co się dziwić, jak ekstrakt z wina był 0,01 czy  coś takiego :) Czuć raczej było smak czarnej porzeczki więc śmiało można było ją nazwać czarna porzeczka, choć domyślam się, że nazwa miała przyciągać uwagę :)


Także fani ananasa i gruszki zapraszam niedługo do sklepów Biedronka!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz