czwartek, 6 listopada 2014

produkt Kiwi w domu - nowe buty komu komu???

Już kilka lat temu, mniej więcej osiem lat temu, KIWI zorganizowało konkurs , gdzie należało zakupić ich jeden z produktów i zgłosić zakup na stronie...

Do wygrania był bon o wartości 200 zł na obuwie Venezia.

A swoją drogą kto pamięta reklamę :" pasta kiwi but ożywi"??? "_


Zwycięzców wybierano losowo, wśrod nich znalazłam się i ja!!


Zabrałam wtedy na zakupowe szaleństwo mamę i chłopaka. Do tej pory wspominamy ze śmiechem ten dzień. Moja mama wybierała buty chyba ze dwie godziny a on cierpliwie czekał na nas...biedny, chyba chciał zapunktować teściowej ;-)


Dołożyłysmy troche kasy i obie wyszłyśmy po dwóch godzinach z nowymi butkami :)

Moje jeszcze leżą w szafie, nie noszę ich już ale szkoda wyrzucać...choć moda wraca, buty są zimowe, więc kto wie może wyjmę je w koncu moje futrzaki?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz