wtorek, 18 listopada 2014

żel pod prysznic Palmolive- konkurs

Palmolive na swym fanpage organizuje co pewien czas konkursy dla swych fanów!

Wśród nich jestem i ja!

https://www.facebook.com/PalmolivePL?fref=ts 

Pewnego dnia zorganizowali konkurs na nazwę żelu pod prysznic.

Odpowiedzi było mnóstwo, bo około 1400 !!

Nie pamiętam ile osób wygrywało, chyba dwadzieścia, więc szanse były.

Szansę taką dostałam i ja!

Otrzymałam w prezencie wspaniały żel pod prysznic Palmolive o zapachu drzewa sandałowego i migdałów.

Kochani, jaki ten zapach jest piękny i intensywny!!

Prysznic z tym żelem to moc przyjemności!

Do tego konsystencja jest niesamowita, gęsty żel wystarczy kropla  aby pienił się na mej skórze.

I zapach roznosi się po całej łazience, a co ważne, zostaje na mej skórze !

Dodam, że zapach jest uniwersalny więc zarówno dla kobiet i mężczyzn!



moje darmo-kosmetyki ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz