sobota, 14 marca 2015

AAAA wygrałam wódkę!!!

Na suchym sianku leży sobie żubr...a właściwie jego żona, bo Żubrówka!

Leży i patrzy i odpoczywa,
bo daleką drogę do mnie przebyła !

Przyszła czeka,
aż zaproszę właściwego człowieka!

Na degustację...


Ma tez na szyi doczepiony,
kieliszek jakby ktoś był bardzo spragniony!

Piękna sama w sobie bo złota,
komu otworzę do Żubrowki wrota?

Niech to tajemnicą mą pozostanie,
a ja idę jeśc obiad- drugie danie ;-)


Jak zachowała się u mnie Żubrówka po otwarciu? To opiszę jak tylko to nastąpi!


Ja zdobyłam ją w konkursie na FB Żubrówki a gdybyście mieli i Wy spróbować swych sił w konkursie polecam polubić ich profil , często robia konkursy!!

https://www.facebook.com/zubrowkapl?fref=ts




1 komentarz:

  1. No, no jeden z lepszych trunków Ci się trafił, a jak świetnie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń