sobota, 14 marca 2015

Babeczka z kubeczka od Słodka Chwila

a to taka mała nagroda z konkursu kreatywnego- napisałam wierszyk i wygrałam :)

kilka babeczek i kubeczek!

babeczki z konkursu na fanpage Słodka Chwila

zapraszam tu:

https://www.facebook.com/SlodkaChwila?fref=ts

jak tylko nie zapomnę to wstawię fotki gotowej babeczki bo...
co uda mi się którąś przygotować znika w mig!

a tak poważnie?

jestem w szoku! jestem w mega pozytywnym szoku!

Bebeczki są niesamowicie proste w przygotowaniu, wystarczy wlać odrobinę mleka , 1 minuta obrotów w mikrofali i...

GOTOWE!!!!!!!!

już po kilku sekundach z mikrofali zaczął się wydobywać wspaniały, czekoladowy zapach jak z piekarnika, kiedy pieczemy ciasto...

minuta minęła...

hmmm pachnie i wygląda przepysznie!

ale ! uwaga, nie jedzcie od razu, tak jak ciasta z piekarnika!

nalezy odczekać chwilkę aby ciasto wystygło.

jeju jakie to pyszne!

smakuje jak ciasto upieczone przez mamę na niedzielny deser...

polecam!


2 komentarze: