piątek, 31 października 2014

bulionetka Knorr za darmo!

Właśnie zakończyła się akcja rozdawania darmowych bulionetek od Knorra.


Żałuję, że dopiero piszę, ale nie zdążyłam wczesniej..

Zamówić można było na stronie http://www.bulionetka.com/


Zamówiłam, przysłali listem w sumie cztery bulionetki w dwóch rodzajach:

do duszonego kurczaka
do duszonego mięsa


Generalnie nie używam tego typu dodatków ale postanowiłam przetestować produkt.

Fajnie, że do prezentu dorzucali mini książeczkę z przepisami. Nie musiałam szperać w internecie.

Do duszonego kurczaka nie za bardzo mi smakowało, przygotowałam z ryżem i warzywami. Nie podkresliło zbytnio smaku, nie nadało ostrości potrawie... może powinnam dwie wrzucić? chociaż robiłam wg przepisu na podana ilośc składników...dając więcej mogłam przesolić potrawę..


A do duszonych mięs? Nawet ok, tez sząłu nie ma, lekko podkręciło smak.


Ale wiem jedno- nie będę już kupować produktu.

Po prostu nie przekonał mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz