piątek, 17 października 2014

wygrana- kurs fotografii wart 1000 zł -konkurs fotograficzny

Kilka lat temu w Warszawie Sport Evolution zorganizowało konkurs fotograficzny związany z corocznym eventem Bieg dookoła ZOO.

Zadanie polegało na tym, aby uwiecznić te chwile na fotografii...

Ponieważ miałam zwykły aparat cyfrowy, na którym trudno uwiecznić biegnących ludzi (obraz się rozmazywał) koleżanka pożyczyła mi swoja lustrzankę.


I pierwszy raz używałam lustrzanki, ale chyba dobrze sobie poradziłam, bo zajęłam jedno z trzech pierwszych miejsc

wygrywając 

kurs fotografii w Warszawskiej Szkole Fotografii, warty 1000 zł

Kursu niestety nie ukończyłam , trochę z braku czasu, trochę z braku chęci- ja jednak wolę być samoukiem ...


link do szkoły gdyby ktoś szukał kursu foto:

http://www.wsfoto.art.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz