niedziela, 19 października 2014

Dove nourishing oil care- testujemy

Postanowiłam sprawdzić jak działa seria produktów Dove nourishing oil care

Miałam okazję testować:

szampon z tej serii
maskę
oraz odżywkę w sprayu


Szampon przyjemny, wydajny , bardzo ładnie pachnie.

W połączeniu z maską dwufazową muszę przyznać, że ... działa cuda

Miałam bardzo zniszczone włosy od wieloletniego rozjaśniania.

Były zniszczone, przesuszone, no siano...

przy każdej wizycie fryzjerki ścinały mi sporo cm włosów chcąc je odratować.

po stosowaniu tej serii produktów stan włosów znacznie się poprawił. Wizualnie są teraz gładziutkie, proste.

Nawet moja fryzjerka osttanio stwierdziła, że mam bardzo nawilżone włosy!

A co do odżywki w sprayu? Trudno powiedziec, jakoś nie do końca wierzę w tego typu preparaty ale za to spray cudownie pachnie!!!Włoski robią się bardziej miękkie. A zapach utrzymuje się na włosach bardzo długo.


Serię polecam do włosów zniszczonych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz