środa, 15 października 2014

niespodzianka- prezent konkurs i podgrzewacz do kubków USB

Właśnie sobie przypomniałam, jak pewnego dnia wróciłam do domu a tu.. ding dong

dzwonek do drzwi.

"dzień dobry kurier do Pani"

ale ja nic nie zamawiałam...

nic Pani nie płaci..

ok :)

okazało się, że to jakaś nagroda z konkursu, w którym brałam udział a o którym kompletnie zapomniałam!

A byl to- podgrzewacz do kubkow na USB .

jak go znajdę to wstawię tu fotkę :)

Fajny gadżet, zwłaszcza, że to było jakieś 7 lat temu? Nie chcę skłamać ale gdzieś pięć do siedmiu lat temu to było...

a działa to tak, podłączasz do kompa na usb i zaczyna się nagrzewać, stawiasz na tym kawę/herbatkę i jest ona ciągle cieplutka. hmmm tzn powinna ale jakoś u mnie nie spełniało do końca oczekiwań.

Do tego jest zegar.

Taki jak dla mnie niepotrzebny gadżet bo użyłam go ze trzy razy w ciągu tych kilku lat...

można zakupić go m., in. w tym sklepie 

http://www.toys4boys.pl/podgrzewacz-do-kubkow-na-usb-z-zegarem-4-porty-item657.html?gclid=Cj0KEQjwtvihBRCd8fyrtfHRlJEBEiQAQcubtEkiZxh9oNeIPyW0Eew1eelhhGSK8yRvuk02a79DkacaAlZA8P8HAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz