niedziela, 19 października 2014

zakupu w Rossmann i duuużo gratisów

Bardzo lubię robic zakupy w sieciach sklepów Rossmann. Nie dość, że mają tanio to jeszcze ciągle mają promocje .


Ja nawet po jedno mydło idę do Rossmanna..

Ale chyba każda kobieta to zna... idziesz po jedną tylko rzecz a tu tyle promocji jak tu nie skorzystać ??

I wychodzisz z całą reklamówką kosmetyków...

Często zdarzało mi się, że kupując w Rossmanie dostawałam jakieś próbki gratis.

Ostatnio otwierali nowy punkt i dostałam torbę gratisów.

Pamiętam, że był to m.in. krem do stóp oraz NIVEA balsam pod prysznic.

To była wtedy jakaś nowość na naszym rynku, nigdy wcześniej nie widziałam takiego kosmetyku...

Zamiast tracić czas na prysznicu na balsamowanie ciała robisz to podczas prysznica. Po prostu po umyciu się wmasowujesz balsam i spłukujesz.... Balsam niestety nie pozostawia żadnego po sobie zapachu , co jest dla mnie akurat bardzo istotne ale fajnie nawilża ciało. A przy tym mogę go stosować podczas prysznica. Ale z drugiej strony czy normalnego balsamu nie mogę użyć podczas prysznica?

Podsumowując produkt nie przekonał mnie do siebie, ja lubię balsamy, które mocno pachną , a podczas mycia mogę użyć zwykłego...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz