piątek, 17 października 2014

cała masa produktów od SCJ za darmo

Kiedyś miałam przyjemność pracować dla firmy SCJ (producent znanego Pronto:) )


Kiedy odchodziłam z firmy oto co dostałam na do widzenia. Bardzo się ucieszyłam z paczki- niespodzianki, tym bardziej, że wkrótce nasza rodzinka miała się powiększyć a czystość i porządek w domu przy dziecku to podstawa!


Pronto do podłóg sprawdził się idealnie na naszych parkietach. Stały się czyste i pachnące.

Pronto do kurzu (spray), no cóż tego to nie trzeba opisywać. Tylko taka uwaga do użytkujących - używajcie produktu w pionie, nie przechylajcie bo zawartośc końcowa zostanie w środku a będzie rozpylał się sam gaz.


Jak widać na zdjęciu w mieszkanku roznosił się co chwila inny zapach , bardzo intensywny śliczny zapach.

Polecam bardzo krążki Fresh Discs do WC, nie musisz się męczyć z zawieszaniem koszyczka na sedesie czy wymianą, po prostu wyciśnij jak ja na to mówię- "glutka" w sedesie. Mocny zapach, świetne działanie.

No i mój hit absolutny---Odplamiacz w sprayu Bio Shout...Cud! Normalnie jest na wszystko!!!

Jeśli zdarza Ci się nieraz coś przybrudzić albo jak masz dziecko w domu- musisz to mieć!!!
Kosztuje około 15 zł ale jest niesamowity!! Psiknij na plamę, zostaw na trochę czasu , zapierz i zapomnij o plamie!!

Uwaga- przeczytaj przed użyciem instrukcję.



http://www.scjohnson.com/en/home.aspx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz