wtorek, 14 października 2014

początek

Witajcie,

postanowiłam znaleźć trochę czasu i połączyć kilka swoich pasji w jedno zamykając je na tym blogu. Pisanie i fotografowanie. No i do tego poznawanie nowości :) Na tym blogu będę dzielić się swoimi spostrzeżeniami co do nowych produktów, które będę miała oraz miałam okazję testować  a także wspominać swoje wygrane w konkursach  no i chwalić się nowymi wygranymi. Oby było tego jak najwięcej!!! Tego sobie życzę.

Zaglądajcie systematycznie , przejrzyjcie mojego bloga dokładnie bo to co ja w w życiu w konkursach wygrałam to nieraz człowiek nawet nie pomyśli.. Zdradzę, że był to m.in. rower od radia Zet, dwa smartfony i wiele wiele innych...

I wiecie co? Mam swój cel. Zamierzam wygrać jeszcze: lustrzankę, tableta, laptopa , samochód, wycieczkę no i mieszkanie... i wtedy poczuję się spełniona ! Trzeba wierzyć w marzenia a wtedy one się spełnią!


Czyli podsumowując, na blogu będę opisywać wszystko to, co dostałam gratis- to co wygrałam w konkursie lub to co dostałam od firmy do testowania  :)


Pragnę także zaprosić Was do polubienia mojego fanpage ze zdjęciami mojego autorstwa. Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o fotografowanie, nie mam nawet lustrzanki , zdjęcia wykonywane są albo zwykłym aparatem cyfrowym albo po prostu telefonem ale lubię pstrykać i będę to robić zawsze.

POLUBIĆ MOŻNA TUTAJ:
https://www.facebook.com/people/Mojefotografie-Zapraszam/100008409494415






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz