wtorek, 14 października 2014

konkurs - bilety na Mistrz grilla

Gdzies na facebooku pojawił się konkurs gdzie można było wygrać zaproszenia na nagranie programu (finału) Mistrz Grilla w Dolinie Charlotty . Ponieważ nie oglądam TV nie znałam programu. Ale ja tak rzadko wychodzę gdzieś z domu ostatnimi czasy, że bardzo chciałam wygrać...


No i się udało!!

Tylko nie pamiętam dokładnie na czym konkurs polegał, o ile mnie pamięć nie zawodzi to wygrywało kilka najlepszych odpowiedzi (najbardziej  kreatywnych).

W przerwach publikę zabawiał zespół Feel, Urszula i Bilguun Ariunbaatar i ktoś jeszcze ale ponieważ moja córcia już się nudziła musieliśmy opuścić Dolinę Charlotty.


Czyli moja była kreatywna :)

A swoją drogą Dolina Charlotty - świetne miejsce pod Słupskiem, województwo pomorskie. Blisko do Ustki. Są tu miejsca noclegowe, mini zoo , safari zoo , baseny , SPA, odbywa się tu sporo imprez kulturalnych. 

więcej o miejscu http://www.dolinacharlotty.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz